📢 Dziękujemy za tegoroczną edycję 📢 Do zobaczenia w 2025  

Organizator:

Głos Lasu patronem medialnym Euro Target Show 2022

Podziel się

Miło nam poinformować, że do grona patronów medialnych targów Euro Target Show dołączył miesięcznik "Głos Lasu", który jest ważną pozycją wśród pracowników i miłośników Lasów Państwowych w Polsce.

„Głos Lasu” to bezpłatny miesięcznik dla pracowników Lasów Państwowych. Ukazuje się od 1970 roku. Wydawany jest w nakładzie 17,5 tys. egzemplarzy. Dociera do wszystkich jednostek i pracowników PGL LP.

W tym liczącym 48 stron magazynie można znaleźć informacje na temat aktualnych wydarzeń w Lasach Państwowych, spraw pracowniczych, a także porady i artykuły fachowe. Służy do komunikacji wewnętrznej w LP.

Naszym czytelnikom proponujemy cykliczne rubryki (Wywiad, W LP, Akademia Leśnika, Krok po kroku, W terenie, L@s opinii, Leśnik z pasją, Porady prawne, Kartka z podróży, Z języka leśnika, Publikacje, Moja osada), które są publikowane jeśli nie w każdym, to w zdecydowanej większości numerów. Niektóre (Technika w lesie, Pożegnania, Las i historia, Wspólne działania, Lasy na świecie, Spotkaliśmy się w…) ukazują się okazjonalnie, w zależności od potrzeb i sytuacji.

Ciągle też pojawiają się nowe pomysły. Dzięki tej elastyczności i różnorodności pismo się rozwija, a także ma stałych, usatysfakcjonowanych z podejmowanych tematów czytelników. Znajdujemy też w naszym gronie pasjonatów. Nie tylko ich przedstawiamy na łamach naszego czasopisma, lecz także staramy się propagować ich twórczość.

W 2013 roku „Głos Lasu" zdobył nagrodę Złote Szpalty w konkursie Szpalty Roku, przeznaczonym dla wydawnictw firmowych. Jury konkursu uznało miesięcznik za najlepszy magazyn dla pracowników w Polsce. „Głos Lasu" nagrodzono za „efektowne przedstawienie życia lasu oraz poetykę tytułów".